15 Şubat 2012 Çarşamba

İç sesim , cancağazım .

               20. denememden sonra lanet giriş cümlesine başlamak istiyorum çünkü git gide daha sıkıcı bir hal almaya başlıyor bu blog yazma işi .
              Merhabalar ben Egemen , 21 yaşındayım ve şu aralar adını anmak istemediğim bi üniversitede 1.sınıf öğrencisiyim . Asıl maksadım yazdıklarımla bütün dünyayı  (en azından şuan sadece türkçesi olanları ) kendime hayran bırakarak peşimden sürüklemek , bu insanlara ilah olmak , bağımlım yapmak , beyinlerine girip hükmetmek ve böylece bütün dünyayı yavaşça avucuma alarak dünyanın en büyük gücü olmak ... Yok daha neler.. Ne işim olur dünyaya hükmedip onu değiştirmekle . Evet dünyayı değiştirmek istiyorum bu doğru ama onun için başka planlarım var ;) neyse .
             Yıllardır iç sesimle aramızda su sızmayan , samimi , yekpare bir ilişki var . Onu çok seviyorum ve söylediğine göre oda beni çok seviyomuş . Biz muhteşem bi ikiliyiz . Espriler olsun , dertleşmeler ağlaşmalar olsun , makaralar ve arada sıra ciddi konuşmalar olsun , ne bileyim sır vermeler olsun iyiyiz yani , iyi anlaşıyoruz . Hele bu son günlerde bana baya bi destek verdi kendisi sağolsun .
             İç sesim bana ' deli misin ' ? dedi . Ona neden böyle düşündüğünü sorduğumda ise ' burada kimse yok bunları kime anlatıyosun ooğlumm ' cevabını aldım ve ona hak verdim . Ben bunları kime anltıyorum yaa ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder